Söndag

Ja, idag är det söndag och jag har kommit ihåg att ställa tillbaka klockan en timme.
Usch, nu kommer det vara ännu mörkare på kvällarna.. =(

Igår var jag och Theo hos Fia & Johnny från elva-tiden till halv ett på natten.
Fia hade en liten tjejkväll så det kom ett par stycken. Trodde det skulle vara svårt att få
Theo att sova middag och att somna sen på kvällen i deras säng, men det gick ganska smidigt.
Vi sjöng lite singstar, snackade om allt möjligt och hade väldigt trevligt.

Johan ringde mig en gång under kvällen också och undrade hur jag hade det. De bodde på "lyxhotell".
Han hade haft en bra dag igår verkade det som. De skulle åka hemåt nu vid 11-tiden så
de är väl hemma i Alvesta kanske lite över 12. Längtar.. Det var inte kul att sova själv inatt.
Fast så ensam var jag ju inte. Theo låg ju i sitt rum ett par meter bort.
Och bebisen rörde på sig, sparkade och buffade så det kändes ganska mycket.
Första gången den rörde på sig så mycket. Både igårkväll och i morse. Så härligt =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir ljusare på morgonen och mörkare på morgonen ju:):):)

2008-10-26 @ 15:13:26

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0