Torsdag

Orkade inte skriva ett enda inlägg på hela dagen igår. Mellan 8:30-14 hade jag inte ens tillgång till dator.
Det hände nämligen en hemsk sak igår. Jag och Theo gick ut i vår "farstu", dvs "finingången" där vi har bland annat vinterkläder, skor och dylikt. I förrgår fick vi också dit en frys. Det var den jag skulle torka ur, men när vi var därinne så stängde Theo dörren!! Nyckeln satt inte i, och det finns inget handtag på den sidan.. Så vi var tvungna att sitta där tills Johan kom hem vid två. Jävla tur att inte Theo behövde ny blöja, eller att han blev hungrig.. Vi sov där och allt. Jag har Theos ligginsats till barnvagnen därinne, den fick han sova i... Jag sov också för att tiden skulle gå fortare =)
Jag kan säga att det var en jääävla tur att man inte har klaustrofobi..

Senare på dagen bakade jag bullar. Jag fick vara själv i köket för en gångs skull, Johan hade Theo.  Skönt att vara utan honom en liten stund när jag hade varit med honom non-stop i 5½ timmar..

Idag ska jag baka lite mer bullar tror jag. Bullarna igår blev så himla goda så jag måste göra mer som jag kan frysa in, tre påsar ligger i frysen från igår. Jag gjorde vaniljbullar, de blev sååååå goda...
Idag tänker jag dock INTE gå ut i farstun, även fastän jag satte dit nyckeln på insidan. =)

Det var allt för tillfället.
Tjoo!


Kommentarer
Postat av: johanna

jisses vilken otur, jag hade fått spel usch usch, tur att det gick bra i alla fall:)

2008-10-16 @ 08:47:47
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0