uppe sent idag också..

Är täppt i näsan nu. Ingen förkylning, bara ett resultat av lite lip när jag tittade på förlossningsakuten på tv4 fakta innan =)
Ska alldeles strax gå och lägga mig. Tänkte bara lägga upp lite bilder jag tagit idag.

Stövlarna som jag vann på tradera kom idag =)
10 kronor + frakt och emballage = 70 kronor.
Helt nya för 70 kr, inte dåligt =)
Har ett par höga stövlar men det är kilklack på dom. Vill ha ett par utan så det blev dessa.
Liiite svårt att få ner fötterna i dom bara. Att ta ur dom är inga problem. Men det töjs väl =)


Theo kom ut i köket med en kudde innan idag när jag lagade mat.
Lade sig på golvet och "låtsas-snarkade"
Älskar dig, gullunge!


Är vi inte söta?
  Theo iallafall...^^
   

Kommentarer
Postat av: elina

haha nej snoret gör att jag bli blind :P joo när jag blir förkyld brukar det bli rejält... isch ! ni är jätte välkomna om vi är friska och krya ;D stövlarna var jätte fina, theo är en gullunge och ni är jätte söta båda två ! pusspuss

2008-10-23 @ 06:10:59
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: johanna

Så himla söta e ni.. du förresten du har osså piercingar, var du tvungen att ta ut dina innan förlossning?

2008-10-23 @ 09:28:36
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: johanna

ah okej, stod i ngt papper att man skulle ta ut dem innan förlossning men jag fattar inte varför den sitter i läppen inte i blygdläppen(ursäkta) hah,,,

2008-10-23 @ 09:33:13
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0