Väggskötbord

Nu har jag och Johan hängt upp skötbordet. Det blev på toaletten nere.
Det kommer ju bli jobbigt att behöva springa upp och nerför trappan varje gång
man ska byta på Theo,
speciellt sen när jag kommer få större mage =)

Nu har Johan åkt till jobbet. Funderar på att åka till Netto senare. Fick reklamen idag
(skulle fått den igår?) och det fanns gardiner med döskallar, som jag vill ha till Theos rum. =)
Och så fanns det ett fint "vattenfall" med värmeljushållare. Kanske blir ett sånt också.
Om jag nu åker dit. Vi får se.

Såhär blev det på toaletten med skötbordet
(fult badrum, jag vet!)
   

detta vill jag ha på netto
(har tagit kort på reklambladet)
        
gardinerna                          fint "vattenfall"






Kommentarer
Postat av: Malin

Hejhej. Ja när ja va hemma hos Elina för nån vecka så pratade hon om dig. Så ja läser me din blogg. hihi. ja jag räknade me ut de att de bara e en dag. haha. skumt! Men din mage e mkt större än min:) Min har knappt rört sig.

2008-10-21 @ 13:39:17
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Malin

Okej ja de kommer väl för mig då me. Men man vill ju att de ska synas. Lite iaf:) Ja då e de iofs inte så konstigt att din mage syns redan.

2008-10-21 @ 13:45:05
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0