1,5 timmes sömn inatt

det var allt jag fick sova..

Vi kom hem från Glenn och Jannice mellan tre-halv fyra. och Då vaknade ju klart Theo och ville inte somna om. Han hade sovit från halv åtta. Så han trodde kanske att det var morgon. Vad vet jag. Han somnade inte om förrän halv sex-sex och vaknade igen vid halv åtta.. Så jag är lagom trött efter att ha sovit endast 1,5 timmar. Johan ligger och sover fortfarande, och jag är såå avundsjuk. Vill också.. =(

Kvällen igår var trevlig iallafall, vi tittade på två filmer, åt massa onyttigheter och hade trevligt. Theo hade kul och kutade runt överallt. Jannice somnade innan vi åkte, så jag passar på att hälsa om hon läser:
Tack gumman för en trevlig kväll! =)

I eftermiddag kommer Fia & Johnny hit. Vi ska bjuda på middag och de ska bjuda på efterrätt. Det kommer nog bli trevligt.  Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och vila lite.
Theo leker så fint nu med sina traktorer och bilar så han klarar sig själv en stund.


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0