fredag kväll

Ja, det är det nu.. Jag och Johan har precis suttit och gottat oss med lite godis framför tv:n =)
Theo ligger och sover sen två timmar tillbaka.

Imorgon ska jag och Theo till Vislanda marknad, Johan kanske följer med också.
Han har aldrig följt med på marknad förut. =) Någon gång ska väl vara den första. Jag har tänkt köpa lite strumpor, börjar bli ont om strumpor som är hela nu.. Så det är lika bra att köpa strumpor där på marknaden när de är så billiga =)
Hade planer på att åka ner till Örkelljunga egentligen imorgon, men det blev inte av..
Vi får se nästa helg om mamma är ledig så vi kan åka ner och hälsa på.

Nu ska jag gå och göra Johan sällskap i soffan en stund till innan vi ska sova. =)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0