Fy F*N vilken natt..

Theo har varit jättejobbig inatt. Gick och la honom mellan 20-20:30, han somnade inte riktigt förrän tolvtiden. Varje gång han somnade i sin säng så vaknade han lagom tills jag kommit nedanför trappan och ställer sig upp och gallskriker tills jag kommer upp igen. Provade med att ta in honom till vår säng sen när vi skulle sova, men det hjälpte inte. han låg bara och skrek där också. Så jag testade att gå in med honom i hans säng igen och då somnade han efter en stund.. Tills dess hade jag hunnit både få ont i magen och bli lätt illamående för att han inte ville sova. Vid 4 vaknade han igen och då fick han sova i vår säng. Större plats eftersom Johan åkte till jobbet halv fyra. Sen sov han till 7 ungefär.

Det är väl någon slags period han har kommit in i, hoppas det går över snart så han kan sova hela natten i sin egen säng.

Nu ska jag städa lite här, det ser ut som ett bombnedslag. =)

Kommentarer
Postat av: Nicole

ja han är verkligne lik oss :D han är en kopia av min minsta kusin olle, kollade på gamla kort :)

2008-09-04 @ 10:44:04
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0