Godkväll!

Sitter här med en energidryck för att hålla mig vaken, fastän jag egentligen funderar på att gå och lägga mig..

Jag och Theo var en sväng i Vislanda innan idag. Körde och tittade på huset som jag är intresserad av, det ligger nästan exakt 5 km från rondellen i vislanda. Ute i skogen typ. =) Och lika fint i verkligheten !

Efter titten åkte vi in till Växjö och handlade på Willys. och efter det en tur in på H&M, köpte tre linnen och lite strumpor. Alltid kul med nytt, även om det är basplagg =)
Theo somnade vid 20. Det gick lite bättre att lägga honom idag, knappt en halvtimme tog det innan han somnade. Kan bero på att han var trött efter att ha busat med mig och johans lillasyster jennie som kom och hälsade på en runda =)

Nu orkar jag inte sitta vid datorn mer, har suttit här sen Theo somnade.. =)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ja:D det är han verkligen, hon har ju BF nu den 1 Okt :D

hon är gigantiskt <3 :D älskar gravida magar !

2008-09-23 @ 23:04:30
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0