godmorgon!

Jaha, nu är det September månad. Tycker tiden har gått fort. Den 28:e September firar jag och Johan 3 år tillsammans.
 Och den 12:e fyller lilla söta Nea 1 år =)

Idag ska jag och Theo åka till Växjö, ska se om jag hittar en kjol eller ett par byxor att ha på begravningen imorgon. Köper väl säkert något till Theo också, han behöver nya tröjor bland annat. Storlek 86.  han börjar bli stooor! =D

Vet inte ännu om det blir samarkand eller nere i stan, tycker det lutar åt centrum för det var längesen vi var där.
Kul att gå lite på stan =)

Näe nu ska jag fixa mig lite, ska åka så vi är där vid 10. Johan ska stanna hemma och klippa gräset, han får åka och låna gräsklippare för vår är ju sönder. =S

Tjoo!

Kommentarer
Postat av: johanna

Va bra att den är bra:) Den är tidlös osså så om man ska ha fler barn så kan man bara spara den till nästa:)

2008-09-01 @ 10:06:35
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Nicole

ja han är jätte dutkigt :)

hur är det med er ?

2008-09-01 @ 11:25:50
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0