Godmorgon på er

Yes, Theo sov hela natten även inatt. Han håller nog äntligen på att komma in i sina gamla vanor nu efter att kindtänderna kommit upp. Men det kommer säkert fler inom kort, då blir det strul igen...

vet inte riktigt vad jag ska skriva. Känner mig så nere idag, men jag vet inte varför. Jag känner mig så stressad och hoptryckt, jag försöker hitta ett jobb för min mammaledighet är slut snart. Hittar jag inget jobb blir det kärvt. Vissa dagar känns det som att jag ska gå sönder, orkar inte göra någonting... Jobbigt är det.

Kommentarer
Postat av: sandra,melinas mamma<3

det funkade inte för mig o kolla på den för det behövdes lösenord :( men ja brukar ladda från torrentz.com :)

2008-09-30 @ 13:57:36
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0