hejhej

Ikväll har jag varit hos Johans syster Jessica, hon hade "AloeVera-party". Vi peelade händerna och gav varandra handmassage, så nu är händerna hur mjuka och lena som helst. Skönt med lite massage också =)
Jag beställde en sån burk peeling som vi använde, ganska dyr (300!) men jädrans bra! De flesta peelingcremer jag använt innan har torkat ut huden, denna gjorde inte det, händerna kändes återfuktade och mjuka.

Theo klättrade ur sin matstol nu ikväll och trillade ner.
Jag hade precis borstat tänderna på honom och gett honom tandborsten själv och skulle gå på toaletten lite snabbt innan jag skulle upp och lägga honom, då passade han på. Jag hörde bara ett stort DUNS och förstod direkt att han hade trillat ner. Han verkade inte skada sig, som tur är, för han gick och ställde sig utanför toalettdörren och väntade på att jag skulle öppna. Nu ligger han och sover som en stock. Hoppas han sover hela natten..

Nähä nu ska jag nog faktiskt gå och lägga mig, är trött som F*N, det känns som att jag skulle kunna sova en hel vecka.
Nattinatti på er!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0