Imorgon!

Imorgon eftermiddag ska jag, Johan och Theo åka till Älghult. Till Jannice och Glenn! =)
Har inte träffat dom sen i Juni så det är ett tag sen. (tror att det var juni..)
Jannice kommer hem vid halv tre så vi ska åka så vi är där vid tre. Ska inom willys eller nåt bara och köpa blöjor.
Glömde ju mina värdekuponger hemma, glömsk som jag är.. =)

Storhandlandet gick bra innan, Theo var lika lugn och snäll som alltid och satt i kundvagnen och sa inte ett knyst. Eller jo, när vi stod i kassan pratade han med en liten bebis som inte verkade tycka om att vara i affären.. hihi =)

Theo har blivit så duktig nu, han förstår så mycket mer än vad man tror. Och när man frågar honom något, så svarar han aa eller jaa. Och gör han något han inte får, så gör han en grimas och skakar på huvudet.. Och idag har han helt plötsligt lärt sig att "mjaua" dvs när jag frågar "hur låter katten" så svarar han maau =) Och när katterna mjauar så säger han maau då också, typ som att svara. Han är för härlig!
Mamma älskar dig så mycket, Theo!

Ikväll har jag bakat bröd. För första gången i mitt liv! (förutom scones då)
Äppelbröd. Liiite misslyckat blev det, bottenkanten måste man skära bort för den smakar bränt. =S
Men annars var det supergott! jag är faktiskt lite stolt över mig själv..
Imorgon ska jag baka två bröd till, Johan blev avundsjuk nu ikväll så han vill ha nybakat bröd till frukost imorgon.
Och snäll som jag är så ska jag såklart baka åt min älskling =)
Men det blir en annan sorts bröd. Lite grovare.

Skriver mer imorgon! =)
Tjoo!



Kommentarer
Postat av: sandra

hur gör man för att få "mina besökare" som du har under din bild?

2008-09-26 @ 00:01:46
URL: http://metrobloggen.se/elvinsmamma

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0