jag är trött

Jag råkade somna i soffan innan när Theo låg och sov. Så nu känner jag mig helt död.
Jag hatar att sova på dagen, jag känner mig så illamående och mörbultad när jag vaknar. Usch..

Var på Netto och handlade lite innan, så jag kunde äta frukost. Mitt hembakade bröd är slut. =(
Köpte äpplen så jag ska nog baka mitt underbara bröd snart igen.
Det höll sig färskt och mjukt flera dagar, det brödet jag bakade till Johan blev torrt typ dag 2.
Jag tänkte faktiskt att jag skulle bjuda på lite bilder! Håll tillgodo!

Idag, vecka 12+3 (vilken mage redan!!)


Älskade unge!
 

Nu ska jag in i duschen lite snabbt.
Over and out!


Kommentarer
Postat av: elina

kör vi på samma matschema eller ? ;P

2008-09-30 @ 17:22:23
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0