Lite uppdatering!

Idag är Johan ledig, vi var i Vislanda hos Fia & Johnny en runda tidigare idag.
Åt mat från Panos, han tycker jag ska flytta tillbaka till vislanda, haha =)

Åkte sen in till Växjö, köpte sandpapper på Jula. Jag har nämligen fått för mig att slipa ner ett soffbord som står ute i boden. Vi hade det innan men den svarta färgen var så ful och dålig. Vi fick Johans föräldrars gamla soffbord när de köpte nytt, men nu är det också fult. Kantstött lite här & där. Så jag ska slipa ner det andra och måla om det. Vet inte vilken färg bara.. Limegrönt? haha=) Näe det tåls att tänka på.

Fick 500 kr i Guldbonus på H&M idag. Så det blir snart klädköp! Främst till Theo för han behöver lite nya kläder.
 Men något litet till mig blir det säkert =)

Nu ska vi äta kvällsmat!
jag och Theo ska äta toast, Johan ska äta korv med bröd. (blääh) =)


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0