Måndag

Idag är det Måndag. Om det nu var nån som inte visste det.. =)
Johan jobbar kväll denna veckan. Sååå tråkigt! Inte kul att sitta hemma själv på kvällarna, det är lite ensamt när Theo har somnat. Jag och Theo kanske åker in till Växjö en runda sen och handlar lite. Då går tiden lite fortare iallafall.
 Har 114 kr tillgodo på H&M som jag vill spendera. Vill köpa något nytt till mig själv. Alltid kul =)

Jag tänkte att jag skulle försöka få in en video på Theo från förra veckan. Får se om jag orkar.
Idag åt vi makaroner och köttfärssås. Gottigotti!
Imorgon blir det nog potatis/korv-gratäng.. Har inte bestämt mig ännu. 

Nu ska jag fixa lite här, Theo har lekt med leksakerna över hela nedervåningen så det ligger bilar och andra leksaker överallt. Får se hur det blir med videon, kanske lägger in den senare!






Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

det verkar vara gasnak poppis hos små barn :D

2008-09-22 @ 18:42:24
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0