Skitbil!

Pratade nyss med Johan. Ringde och frågade om han kom upp som han skulle inatt, för jag vaknade inte av att hans klocka ringde. Han hade tydligen stigit upp tidigare. Och han sa att det var tur, för när han var på viadukten så smällde det till i bilen. Hjulupphängningen höger bak brast. Tur att vår kompis Joel hade jouren på assistancekåren och var i alvesta med bärgaren. Han var snäll och körde ner den till en verkstad så johan kom till jobbet. (sågen ligger precis vid den verkstan)
Tur för Johan att Joel inte var iväg på annat jobb, då hade han fått stå där. Han kom ju liksom ingenstans... Så det blir jag som får hämta Johan i eftermiddag när han ställt lastbilen på sågen. Undrar hur mycket det kostar att fixa ny upphängning...

Theo sov hela natten inatt också. det verkar som att han kommit in i sitt gamla mönster igen. Får hoppas på det så han inte börjar vakna på nätterna igen och vara klarvaken.. Han vaknade 06:40 imorse. Tur att jag gick och la mig tidigt =)

Nu ska jag slänga i en maskin tvätt, sen dammsuga av lite. Sen kanske vi ska ut och gå en sväng, det verkar bli fint väder.

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0