Söndag

Sista dagen på denna veckan. Johan är ute och klipper gräset. Det var rätt högt. Så det är väl sista gräsklippningen detta året, hoppas vi..

Igår var Fia & Johnny här. Vi bjöd på grillad kyckling (vi grillade själva), pommes och bearnaisesås. Gott som f*n blev det. =)
Fia hade gjort fransk kladdkaka eller vad det hette. God var den, men jag orkade inte så mycket. Vi tittade på en film de hade med sig, Death Race. Ganska bra, men samtidigt ganska sjuk.

Jag sov så bra inatt! Efter att ha sovit endast 1,5 timmar natten mellan fredag-lördag var jag ganska trött. Så jag somnade som en stock när jag gick och la mig vid 23 igårkväll. Och Theo var snäll och sov hela natten ända till halv nio, så det blev lite sovmorgon till och med. Såååå skönt!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0