Storhandla

Japp, idag ska jag och Theo sätta sprätt på Johans lön.. hihi!
Ska in till Willys och Citygross. Så jag har något att fördriva även denna dag med. =)

Theo vaknade vid sju imorse. Och igår. Konstigt nog har det inte varit riktigt lika jobbigt att stiga upp för min del.
Jag tror att tröttheten äntligen håller på att ge med sig.=)
Rådjuren är här på trädgården för jämnan nu tycker jag. Fint att se på =)
Det verkar som att odjuren är på väg tillbaka nu. Vildsvinen alltså. Såg igår att ängen nedanför (på väg in till alvesta)
var lite uppbökad. Så snart kommer de väl hitåt också. Jag som varit så glad över att de varit borta! läskiga djur, de där..

Nä nu ska vi åka!
Ha det så bra alla =)

Kommentarer
Postat av: Martina

Dom är i alvesta vi har sätt dom flera ggr när vi kör vi bruntes hage TYVÄRR! : / hoppas ni ha det bra!

2008-09-26 @ 08:20:14
URL: http://baramartinaas.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0