Tjaa, varför inte..

Kan väl lika gärna berätta här nu också och slippa skriva lösenordsskyddat om det.

För er som inte vet, så ska jag och Johan få vårt andra barn i April, och Theo ska få bli storebror. =)
Än sålänge är det beräknat till den 11/4 (enligt mig, 10/4 enligt barnmorskan. men jag utgår från mina beräkningar)
Vet inte ännu vad för tankar jag har inom framtiden, det kommer väl kanske inte vara en dans på rosor varje dag precis, men det klarar vi. Bara vi hjälps åt litegrann. Denna gången SKA Johan lära sig byta blöja tidigt..
Ja, han har bytt blöja på Theo. Fast de gångerna kan man räkna med hjälp av sina tio fingar.
Så det blir lite skärpning för hans del. =)

Theo ska börja pottränas inom kort, förhoppningsvis blir han blöjfri tills nästa bebis kommer.
Men det är ju inte säkert, barnen måste vara redo själva innan det går att vänja av med blöja.
 Det är inget man kan tvinga på dom. Men man kan ju hoppas..
Han ska börja dagis också, när vet vi inte ännu för det har vi inte fått besked om. Men vi står med i kö iallafall..

Vi har pratat lite om att köpa hus. Men jag tror det är bättre att vi bor kvar här tills jag kan börja jobba efter nästa mammaledighet så vi har mer pengar och kan spara undan lite. Det jag får från försäkringskassan räcker ju inte långt, även med Johans lön som är fem gånger mer än vad jag får...
Plus att jag trivs ganska bra här just nu. Vi får se vad som händer i framtiden.

Detta blev ett långt inlägg.. Hoppas att det inte var alltför jobbigt att läsa! =)


Magen i vecka 11+2

Kommentarer
Postat av: sandra,melinas mamma<3

den funka aldrig för mig den filmen :( ladda nog ner fel film, för det var lösen för kunna öppna den, sen har ja inte orkat att leta efter ny :P men gå in på google och sök på torrentz.com det är typ den bästa sidan som finns o hitta filmer mm på.. :P länkar till alla torrentz sdior =)



Grattis till Graviditeten btw:P

2008-09-24 @ 23:32:15
URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Postat av: Martina

GUD vad roligt :) jag vill med ha en bebis nu :)

men ett stort GRATTIS till er detta kommer ni klara galant utan några problem. men det där med att Johan ska byta blöja det undra jag om man kan tro på :) men jag håller tummarna för han! Jonas pratade med Johan i går och han sa att vi gärna fick komma ut i helgen , så ha det bra så ses vi :)

2008-09-25 @ 07:25:05
URL: http://baramartinaas.blogg.se/
Postat av: elina

aa det kan jag gärna göra, skicka lite nya bilder på msn kanske ? :)

2008-09-25 @ 08:30:58
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Annica Wennberg

gud vad roligt för dig , Mia :D hoppas allt är bra i övrigt .

2008-09-25 @ 15:07:59

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0