4 veckor!

Idag är vår lille kille 4 veckor redan!


Theo var på dagis idag, under tiden han var där så var jag och Eddie i Vislanda
och hälsade på Rosita. Alltid trevligt! =) Sen när vi hade hämtat Theo från dagis
så åkte vi hem, jag la Theo så han fick sova middag. Fick amma Eddie samtidigt =)
Sen satt jag och pumpade lite, fick ihop sammanlagt 70 ml efter Eddie hade ätit klart.
Jag fick tipset att droppa citron på bröstvårtorna efter varje amning, det ska tydligen läka
fortare då. Fast det svider ju som fan. Men jag ska testa det tror jag. Jag tål smärta, haha =)
Nu kom Johan precis hem så snart ska jag ställa mig och göra mat. Kycklinggryta blir det idag!

Grattis Anna till lille Elias!

Kommentarer
Postat av: Jannice

aw, tack söta underbara du :D



jo, här är allt bra, va sjuk tidigare i veckan ju men nu är jag bra igen! hade nog ätit för mkt lök, min mage tål inte det... haha...



gud, vilken fin bild på eddie :P sover så sött!



åååhhhhh... kyckling gryta FAN VA GOTT!!! =)

vi ska äta hamburgetallrik... ovanligt va?! hahahaaha



smaklig måltid!

massa pussar



hälsa johan att nu är pizzerian öppen här i älghult ;)

2009-04-16 @ 16:15:33
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Jannice

glenn sa nu att vi ska äta extra gott och fira att jag ska jobba igen =)



såååå.... om vi äter pizza ska vi äta för johan oxå hahaahah :D

(om det inte blir wok) nu babblar han om tacogratäng men det vill inte jag äta... :S



hoppas WOOOOOOOK... mmmmmmmm! göttans!!



pussar

2009-04-16 @ 16:43:25
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: anna

taaack :) vi mår bra alla tre :) något trötta och ömma men lyckan överväger allt :)



nu skulle er lilla eddie igentligen bara vart 2 dagar gammal. :)

2009-04-16 @ 18:44:58
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0