Aj!

Det har börjat göra ont i brösten när jag ammar Eddie.. Jag tycker det borde börjat göra ont tidigare?
Igår var vi ju ute och gick. Riktigt mysigt vårväder var det. Vi gick vid 16:40 och kom hem runt 18-tiden.
Jag gick "omvägen" genom skogen, förbi Theos dagis, förbi svärföräldrarna, ner till Netto och handlade
lite. Sen gick jag hem. Jag kom fram till att det tar ungefär 25 minuter att gå till Theos dagis. Om jag nu
skulle vilja gå och lämna honom nån dag. Imorgon kanske, om det är fint väder på morgonen. Och om
vi hinner. Idag gick jag upp halv åtta men hann precis till dagis till 9. Vissa dagar går smidigare än andra.
Nu ska jag strax upp och väcka Johan, han jobbar kväll/natt denna veckan. Tror det får bli makaroner och
köttbullar till mat idag.. Orkar inte göra något annat, har heller ingen aning om vad jag skulle lagat till annars.
Jag har absolut ingen fantasi när det gäller mat, tycker vi äter likadant helatiden. Tråkigt =/
Men nu snart någon dag ska vi testa att göra Wok á la Jannice.  Vi åt det när vi var hos dom i fredags,
och GUUUD så gott det var! Till och med Johan som aldrig får för sig att knappt röra vid grönsaker tyckte
 det var jättegott =) Kanske blir nu till helgen. Eller nån dag i veckan. Åh vad sugen jag blev på det nu!!

Nä nu rinner tiden iväg. Bilderna som jag tog igår kommer in senare nån gång.
Orkade inte riktigt lägga in dom igår =)

Kommentarer
Postat av: Jannice

åh, vad glad jag blir att ni tyckte om min wok så mkt! :D (eller ja, min och GLENNS wok, haha)



Det var ingen liten runda du gick ;) härligt i detta fina väder!!! :D



hur har det gått nu dom 2 första dagarna när johan är på jobbet? (inte för att jag tror något annat än att det gått jättebra! du är ju supermamman!!!)



gissa vad vi ska äta nu :P hahahahaah



pusss

2009-04-07 @ 15:56:57
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0