Alldeles för trött nu..

Ska kasta in ett par snabba ord här innan jag ska gå och snarka.
Denna dagen har gått rätt bra, båda barnen har varit relativt snälla.
Imorgon ska jag med Eddie till Bvc på det nya stället, hittar jag? Vet ju inte ens var man går in!
Jag ska vara där kvart över tio så jag hinner gå och leta efter entrédörren en stund iallafall.
På eftermiddagen när jag hämtat Theo från dagis så ska vi åka in till babyproffsen i Växjö,
jag ska köpa bröstpump. Det blev inte av att jag gjorde det idag, vi hann inte riktigt med det.
Nä, nu ska jag sova.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: anna

aha, kan vara bra att känna till om elias skulle råka ut för desamma-

ja jag ringde förlossningen innan för jag hade 39.8 i temp och grät för att jag var så övertrött. de trodde de var nått med brösten, inte mjölkstockning, men kanske påväg, så jag ska äta ipren istället. jag har funderat o funderat o förstår inte hur du orkar med två små barn i båda så aktiv ålder. ibland går jag i taket.. sover eddie många timmar på nätterna? elias har så svårt o somna, o när han väl somnat så kan han vakna efter bara 20 minuter.. hur många timmar brukar din sömn ligga på?

2009-04-22 @ 23:47:57
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0