En liten uppdatering..

Igår var vi på grillfest på Assistancekåren, det var väl trevligt.
Jag visste att det skulle vara alkohol inblandat men inte att se skulle dricka så mycket som de gjorde.
"Stackars" Johan blev ju liiite väl rund under fötterna. Kan säga att hemfärden inte blev så värst trevlig.
Vi kom hem vid halv ett ungefär, jag kom inte i säng förrän halv två. Först skulle jag fixa barnen för sängen,
sen fick jag hjälpa min "store bebis" att ta sig in. Han hade lagt sig i gräset utanför... Fick stå och gorma
åt honom ett bra tag innan han kravlade sig innanför ytterdörren. Sen fick jag skrika ytterligare så han
tog sig in på toaletten. Där lämnade jag honom. Är så arg på honom. För det första så fick jag ta hand
om båda pojkarna själv typ hela kvällen, och så detta med att Johan drack alldeles för mycket. Jag har
liksom inte den orken att ta hand om honom också. Idag har han bara legat på soffan och mått dåligt.
Rätt åt honom! Så jag har haft barnen själv hela dagen. Inget fel i det visserligen, men jag har varit så trött.

Vid fem åkte jag, Theo och Eddie till Vislanda och umgicks med Fia. Johnny var också hemma men
spelade så han var ju inte så värst social. =) Vid lite i sju tog vi vagnen och gick bort till min pappa och
träffade honom och min lillasyster Cia som är nere nu. Hon bor i Falköping så vi träffas inte så ofta.
Vi kom hem strax efter nio. Nu har Theo precis somnat. Blev lite sent idag också, men han lider inte
av det utan är alltid lika pigg dagen efter. Imorgon är det ju dagis så då måste jag ställa klockan så vi
inte försover oss. Efter jag har lämnat Theo på dagis så ska jag och Eddie till Bvc, dags för vägning och
sånt igen. Får se hur mycket han har gått upp i vikt. Maten räcker ju och blir över än sålänge iallafall =)
Så otroligt skönt att kunna amma denna gången.

Idag vaknade Theo inte förrän halv tio (!!!) så jag fick en välbehövlig sovmorgon.
Första sovmorgonen på hur länge som helst!


Kommentarer
Postat av: Jannice

förlåt, men jag kunde inte hålla mej för skratt när jag läste om johan... "min "store bäbis""... hahaha... att han kunde dricka på det viset visste jag inte!! här tar han det ju alltid så lugnt!



vad skönt att du äntligen fick din absolut välförtjänta (stavning?) sovmorgon!!!

hur gick det på bvc?



pussar till världens sötaste mia!!

2009-04-06 @ 07:21:40
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0