en tripp till växjö!

ja, nu är theo lämnad på dagis, och jag & eddie ska snart åka in till Växjö.
Ska se om jag hittar en vår/sommarjacka till theo. Och så ska jag passa på att gå till apoteket,
måste köpa alvedon till Theo. Han har haft feber varje kväll sen i fredags (eller torsdags?) för hans
ena kindtand håller på att växa upp mer. Igår hade han 40,5 graders feber.. läskigt när det är så
hög feber tycker jag! Jag måste köpa bröstvårtssalva också, nu har det blivit en "spricka" på ena sidan,
och det gör skitont! Hoppas att salvan hjälper, för jag vill verkligen amma i minst tre månader till iallafall.
Nu ska jag låta eddie plåga mig en stund innan vi drar in till växjö. Han är hungrig =)




Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ja det kan jag verkligen förstå. det är ju bra att du har ensamtid med eddie också :)

ja jag tror thilian kommer lära sig en hel del :)

första dagen på dagis är i morgon :)



2009-04-14 @ 10:26:17
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Agnetha

Inte för att jag vill lägga mig i....men jag undrar bara hur du kan lämna ditt barn på dagis, dagen efter att han har haft över 40 gr. feber ?????? På förskolan där jag jobbar kräver vi att barnen har MINST en feberfri dag hemma innan de får komma tillbaka. Jag tycker nämligen att du verkar vara en mamma som verkligen bryr dig om dina pojkar (vilket tyvärr många inte gör idag). Nog om detta, vill alls inte klaga, bara undrar. Ha det bra med dina fina pojkar.

2009-04-14 @ 18:14:35

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0