fyy så tråkigt jag har!

Theo tittar på byggare bob, Eddie sover och jag sitter här och har tråkigt.
Ska kanske åka till affären, har inget sköljmedel kvar, jag hade tänkt tvätta lite. =/
Ska nog pumpa lite. Synd bara att jag inte har en riktig pump, den jag har nu är jobbig.
Ska försöka köpa en annan. Försöker få tag på Johan för att fråga om jag skulle kunna
föra över pengar från honom så jag kan åka in och köpa pump nu idag. För den jag har
nu är så dålig! Otymplig och ganska kass. Men den var ju bara tillfällig, kostade 115:-
på apoteket. den jag hade tänkt mig nu kostar 495:- och den verkar vara så mycket bättre.
Men det verkar som att Johan håller på att lasta eller nåt, han svarar inte. Men han ringer väl upp.

Har inget vettigt att skriva, kanske kommer nåt ikväll.








Kommentarer
Postat av: Rosita

Hehe har du tråkigt och inte vill vara hemma så kom ut=) Kramiz

2009-04-22 @ 22:06:20

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0