I brist på annat..

Just nu ligger båda mina barn och sover. Vi ska iväg till Växjö vid klockan sex för att grilla på Assistancekåren. =)
Så det är lika bra att Theo sover sent idag så han inte blir övertrött och jobbig när vi är där.
Jonas och Martina var och hälsade på innan. Eddie fick 2 bodys och 1 par byxor, jättefint, tack så mycket!

Igår var vi hos våra kära vänner Jannice & Glenn! Så underbart att få träffas igen. Och att få visa upp
mina fina pojkar som jag är så stolt över =) Orkar inte lägga upp bilder just nu, vill ni se så kan ni gå in på
Jannices Blogg och kika runt lite där.

Vi var i Älghult mellan 15:30 till 23:30 ungefär. Theo somnade så sött i soffan.. =)
Eddie var vaken i typ 2-3 timmar på kvällen, så mysigt när han bara ligger och tittar. Han är ju precis
lika snäll som Theo var när han var bebis, han skrek inte heller mer än när han var hungrig. Gullungar =)
Tack min älskade Jannice för en supertrevlig kväll =)




Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0