jahaja

Nu var det ny vecka igen. Morgonskiftet för Johan denna veckan,
skönt att jag slipper vara själv med barnen på kvällarna. =)

Idag GICK jag och lämnade Theo på dagis. Var lagom slut när jag kom hem, det var rätt varmt att gå.. =)
Vid halv 11 åkte jag och Eddie in till Växjö. Skulle till babyproffsen, för min bröstpump som jag köpte
i torsdags gick sönder på fredagen! Fjädern bröts av. Dåligt. Men jag fick en ny iallafall, hoppas den
håller bättre. Annars åker jag in igen och begär pengarna tillbaka. För det ska ju funka i mer än en dag!
Vi var inne på Lindex och H&M också, köpte en fleecejacka, keps och tunn mössa till Theo.
En liten body till Eddie, och till mig blev det en BH och lite nytt smink.

Sen åkte vi hem till Alvesta och hämtade Theo på dagis. Theo somnade ganska snabbt när jag la
honom innan, han har nog busat mycket på dagis idag =)

Jag har ett par bilder jag ska lägga upp, de kommer senare under dagen.

Kommentarer
Postat av: anna

javisst, alla på bb som såg han kommenterade hans hår =)ganska mörk är han också vilket inte jag o mattias är. men de ändrar sig nog med tiden.

det är bra med oss, mattias började jobba idag så jag ha försökt fördriva tiden bäst de går.. fast stundvis ha elias varit duktig på att hålla mig sysselsatt :).

allt bra med er?

2009-04-27 @ 15:27:36
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: Madde

Ahaa men då förstår jag hehe jag fick upp bilden att man satt och pressade med den andra handen runt bröstet och höll bara den där emot. :P Men då förklarar det ju saken bättre hehe. :D (jag är ju blond så jag skyller på det ;) )



Det går bara bra idag har han sovit mycket vilket har varit ganska skönt för jag fick mig en tupplur också och det verkar inte som att han har så ont i magen idag som tidigare vilket är skönt. :)

Hur går det själv? Din lilla plutt är ju inte så liten längre. :)

Kramar.

2009-04-27 @ 16:34:37
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Madde

Hehe precis. :)



Vad skönt fram till idag så har william varit vaken mycket men just idag så bara sover han men han behöver säkert det. :) Hehe aa William är ju tre veckor idag helt knäppt verkligen. :P

Tiden går jätte fort.

Kram.

2009-04-27 @ 17:21:05
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: anna

ahh då kanske elias blir blond då eftersom theo är de nu :P. ha ingen större betydelse ju men när jag va gravid trodde jag de skulle komma ut en ljushårig med inte alls så mycket hår hehe..

härligt o gå.. såg i din blogg att du var i stan också, kul o hinna med så mycket =P. men en fråga om flaskan igen då.. hur värmer du upp flaskan om du exempelvis skulle mata eddie när ni är i stan?



nu ska jag äta fisk o sen hoppas jag få sova en timme innan elias vaknar...

2009-04-27 @ 20:39:43
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: anna

ahh låter smidigt med flaskvärmare.

jag funderar på att börja med ersättn vid tillfällen då man är iväg lite längre o ha med varmt vatten i termos. blir ju ganska enkelt att bara blanda till då ju. så slipper man tänka på o hålla mjölken först kall o sedan ska den värmas.. haha hja ett sånt elände för att liten ska få mat. de trodde jag aldrig att matandet skulle vara de som var mest komplicerat när man var gravid.



va händer i veckan då?

2009-04-28 @ 14:08:25
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0