Lite förändring i bloggen!

När Theo sov middag innan så hittade jag lite tid över, för Eddie sov också.
Så jag passade på att fixa mig en ny header, vad tycks? Någorlunda fin iallafall =)

Igår var vi på Citygross och handlade. Jag, Theo, Eddie och deras faster Jennie. Snällt av henne
att följa med och handla med oss tre, första gången jag hade med båda barnen i affären. Citygross
har ju ganska stora kundvagnar så jag kunde ha Eddie i sin bilstol i "drickahållaren" på vagnen,
samtidigt som Theo satt i "stolen" på vagnen. Bra att veta. Synd bara att vi inte brukar handla där längre,
vi handlar ju i stort sett alltid på Willys nuförtiden. Och deras vagnar är rätt små, och jag vågar inte
ha Eddie i kundvagnen på samma sätt som i citygross-vagnarna. Lite ostabilt =S

Shär söta var mina barn igår morse när jag vaknade!


Funderade på att åka till Vislanda sen, men har inte fått svar från Rosita ännu om de skulle vara hemma.
Annars blir vi väl hemma idag. Inget kul väder =/ Men i påsk skulle det tydligen vara fint väder, skönt =)
Såg förresten att mina påskliljor som växer fritt precis utanför trädgården har slagit ut!
Förra året blommade de inte förrän typ 3 veckor EFTER påsk. hehe =)

Kommentarer
Postat av: Mia =)

Tack så jätte mycket=)

Glad påsk!

Kramar Mía

2009-04-08 @ 16:57:53
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Jannice

Gud vilka söta små änglar =) mitt hjärta smälter!!



as snygg header!!!!

pusspuss

2009-04-08 @ 22:19:31
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0