Mätt =)

Åt för en halvtimme sen ungefär. Såå gott =) Smakade inte exakt som Jannices, men väldigt nära.
Johan kom inte ner förrän halv ett. Då var maten klar, så vi åt. Sen kunde han faktiskt (hör och häpna)
skölja av disken, men sen försvann han. Jag kikade in i vardagsrummet, och gissa vad jag ser?
Johan har lagt sig på soffan.. Jävla soffpotatis till sambo, som inte kan hjälpa till med något! Han gick
och stängde av tvättmaskinen när den pep att den var klar, men inte kunde han hänga upp det. Suck!

Nä, idag är det fint väder så jag ska inte vara på dåligt humör.
Om en stund ska jag fixa mig och barnen, sen ska vi gå till Johans föräldrar. Vi blev ditbjudna innan.
nu är det dags för Eddie att äta!



Kommentarer
Postat av: Jannice

hmmm... har har missat något? det kan ju vara så att jag inte är så smart (vilket alla redan vet) men jag var inne på din presentation på familjeliv & där stod det



Husdjur: HUND, katt



Då var jag tvungen att fråga Glenn, har Mia & Johan hund? har jag totalt missat det? hahaahaha... jag blir ju helt yr i huvudet!!!



puss från en förvirrad yrpanna

2009-04-10 @ 16:26:35
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Jannice

Nu såg jag att du har ändrat :D

jag började undra där ett tag... hahaha...

jag har ju dåligt minne och hänger inte alltid med så i mitt huvud var det inte helt omöjligt att ni skaffat en hund, bara att jag glömt det!! haha...

men nu vet jag då!!! ;P

2009-04-11 @ 13:54:01
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: anna

ja de måste de har vart då =) jag har inte sett nån annan gravid här i närheten. brukar promenera på kvällen så de va nog jag. trevligt, du skulle tjoat till =)

2009-04-12 @ 06:03:49
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0