Söndag

Igår var vi på marknad. Jag, Theo och Eddie gick med Fia. Vi gick med två vagnar, de fick plats i bilen
båda två! Jag köpte marknadsgodis och ett jättefint halsband! Bild på det kommer i ett annat inlägg,
Har inte fått till någon bra bild på det ännu. Vi var på marknaden mellan 12-14 ungefär, sen gick vi
 till Panos och beställde mat, och åt det uppe hos Fia & Johnny.
Theo och Eddie fick varsin t-shirt av min pappa, det tackar vi för! =)

På vägen hem ringde jag Johan, han var uppe hos sina föräldrar så vi åkte dit och var där hela kvällen.
Vi blev bjudna på grillat, gott =) Theos vagn gick sönder helt igår också. Johans föräldrar skulle ner till kyrkogården
och tog Theo med sig. Johan sa inte till om att vagnen var sönder så Johans pappa råkade ta sönder handtaget helt.

Idag har vi inte gjort så mycket ännu, jag var och slängde en himla massa papper och plast på återvinningen nyss.
När jag kom hem så möttes jag av en gullig syn. Johan hade gett Eddie mat så han hade somnat i hans famn,
och bredvid satt Theo och sov också.. hihi =) Om en stund ska jag göra mat. Kebabgryta blir det nog idag.
Johans pappa skulle komma sen också, han och Johan ska fixa med veden som vi fick hem i fredags.

Nu är Eddie på dåligt humör så jag ska gå och ta honom.
Bilder ska jag försöka lägga in senare!




Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0