Onyttig.. ;)

Just nu står en ananaspaj och svalnar, i väntan på att få bli uppäten av mig och Theo!
vi har precis ätit lite makaroner och köttfärssås som jag tog ur frysen, jag brukar frysa ner i portionsburkar
så går det lätt och smidigt att värma när det bara är jag och Theo som ska äta. Orkar inte laga mat när det
bara är jag och theo som ska äta. Lika bra att ta tillvara på maten som blir över!
Mmmm.. Yummie!!


Johan åkte till jobbet vid halv tre, hans chef kom och hämtade honom här hemma. Johan kör ju moped
till centralen i vanliga fall (eller ja, han började med det i måndags. =)), när det blir byte. Men eftersom
han fick ställa lastbilen på Atteviks inatt och fick skjuts hem av Elvis så står ju moppen kvar nere på centralen,
och lastbilen var visst inte riktigt klar än. Det var tydligen kopplingen som hade gått sönder.
Bjuder på en bild på "Johans" lastbil!



Vad ska vi hitta på idag då? Kanske tar en tur in till Alvesta och ställer bilen på torget, för att sedan gå en sväng.
Orkar inte gå ända till byn. Det betyder ju att man måste gå ända hem också. =/
Vi får se hur det blir. Eddie vaknar nog snart och vill ha mat, han åt vid halv två ungefär.

Kommentarer
Postat av: Jannice

fan, du kom på mej!!! hahahaha... nej!

klart att det är så, vi har ju samma sjuka humor ju!! hihi... så självklart är du den roligaste jag vet ;P



puss på dej



pajen ser oerhört frestande ut!!! mmmmmmm... dregel!!

2009-04-09 @ 16:17:57
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack, ja precis det kom en pojke hehe, vi blev väldigt förvånade. ;) Kram.

2009-04-09 @ 19:58:55
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0