Promenixade en sväng innan

Ja, som sagt. Jag och Eddie gick en runda innan, jag gick vid 11 och kom hem strax innan halv ett.
Så det blev en bra runda. Jag gick den lilla vägen genom skogen, förbi vattentornet och
länsmansbacken ner till Netto, där köpte jag grädde och en dricka. Sen vidare hem på
"stora vägen" förbi där dom håller på att göra cykelväg. (vägen till Gemla)
När vi kom hem var det nästan direkt ut i bilen och köra och hämta Theo på dagis.
Han somnade i bilen på väg hem idag, hehe =) Så han fick sova i bilen i en timme.

Ikväll kanske Jessica och David skulle komma hit. Johan sa det innan när han ringde.
Och imorgon är det dags för Vislanda marknad =) Johan kommer ju säkert inte vilja
följa med, så jag åker nog själv med barnen. Får se om man hittar nåt kul.

Nu ska jag byta blöja på Eddie, det lät lite mystiskt från hans håll. =)

Kommentarer
Postat av: Fia

skulle vi gå ihop ? kram

2009-04-17 @ 20:20:06

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0