Sådärja

Idag har jag varit ute och gått ganska mycket. Först var jag ju med Eddie inne i Växjö,
mellan 10:30-12:20 ungefär. Köpte två par strumpor, en tröja och ett par byxor till Eddie.
Till Theo köpte jag två par fingervantar. Det är ju inte så varmt på morgonen och kvällen
ännu så det kan vara bra att ha ett eller två par extra att ha med sig, och ett par på dagis.
Till mig köpte jag en amningspump och mjölkuppsamlare på apoteket. Testade den innan,
jag kunde pumpa ut 60 ml efter Eddie hade ätit. Ska nog pumpa efter amningen varannan
gång, så kanske jag inte läcker så mycket, haha =) Lika bra att ta tillvara på mjölken ju!

Jag hämtade Theo på dagis på vägen hem, när vi kom hem så tog vi dubbelvagnen och gick
en runda här nere på Engaholm. Skönt väder att promenera i, tråkigt att gå själv bara.. =(
Theo somnade vid kvart över ett, och sover fortfarande ute i vagnen. Eddie ligger här inne och
är hur vaken som helst, han ligger och kikar för fullt just nu. =)

Ska snart gå till frysen och kolla vad som finns, och försöka fundera ut vad vi ska göra till middag idag.
Det börjar väl bli dags kanske. Johan kommer hem sent idag sa han, han jobbar morgon idag och
började inte förrän halv fem. Annars brukar han börja strax innan fyra.

Idag är det ju den 14:e, dagen Eddie var beräknad till egentligen. Och imorgon blir han 4 veckor!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mkt:)

2009-04-14 @ 15:57:57
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0