Snart ska jag göra mat..

Idag blir det Jannices Wok!! Ska bli smarrigt =)
Vill nästan börja med maten redan nu, för att den ska bli klar tidigare! Hehe!
Men kvart i 12 är rätt lagom att börja med maten. Eller halv 12.. Sen efter maten ska vi nog
och gå en sväng, det är ju rätt fint väder ute idag. Får se om Johan följer med eller om jag får
ta barnen och gå själv. Försökte väcka Johan för en timme sen men han vaknar som vanligt inte.
Får väl kila uppför trappan igen och försöka få liv i honom.


Kommentarer
Postat av: Nikita

tänkte bara tipsa om två tävlingar i min blogg =)

gangstar & Rockefella

du finner länkar i vänsterspalten på min blogg.



Tävla gärna!

2009-04-10 @ 12:26:29
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Jannice

guuuuuuuud va gott :D vill oxå ha!! haha



ska nog ut och kratta sen, är ju riktigt sommarväder ute!!! HÄRLIGT!!!



smaklig måltid! (eller nu har ni nog redan ätit, hehe)

2009-04-10 @ 12:55:32
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0