solat solarie =)

Japp, jag var iväg innan och solade solarie! Så skönt att få göra något själv.
Johan var hemma med barnen, tänka sig.. Vi gnatade lite innan men det är ok nu.
Jag fick nog faktiskt lite färg i solariet också, brukar aldrig få det första gången!
Kanske blir jag som min mamma, hennes pigment ändrade sig jättemycket efter att
hon fick min lillasyster kristina. Nu blir hon brun på nolltid. Hoppas, hoppas..
Jag är nämligen blekfis nummer ett om somrarna (resten av året också visserligen)

Nu ska vi gå och sova.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja vi har me en sån stol:)

Ja vi har me strl 50 o den e lite stor. Men den börjar passa nu:D

Ja allt är bara fint me oss. Me er me hoppas ja!

2009-04-28 @ 22:30:14
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: anna

hehe är de lurvis den heter katten. ja hon verkar störtkär. våran hankatt är tydligen inte tillräckligt intressant för henne.



jasså vad är de för ersättning du menar? låter som du beskriver nått tetrapack eller nått hehe.. kan de vara bra ?

va de inte jobbigt o inte pumpa ur mjölk när du var iväg o tittade på din syster? tänkte om de spände o så under en längre tid? jag är så jävla rädd för o få mjölkstockning igen så jag vågar inte gå hemifrån utan min pump längre.

fan va härligt med solarium förresten. solade du i backen vid lokstallet?

jag har inte heller några planer, man får ta dagen lite som de kommer o vad man orkar med som du säger.ska försöka tvinga pappsen att vara hemma från jobbet o fika med mig en dag de är väll de ända =P

såg dig vid statoil innan förresten.. =)

2009-04-28 @ 23:23:27
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: anna

köper man sån tetrapack i affären bland alla annan ersättning? konstigt att jag inte hört talas om de.

ååh fräknar som är så fint, jag älskar fräknar o födelsemärken o sånna pluttar hehe. jag har inga fräknar men kan ju alltid ta över dina om du inte vill ha dom =) jag har däremot en leverfläck i ögat, fast den syns inte om man inte vet om att den finns =P.



men då !!elias somnade när han skulle äta så nu hoppar han ju över ett mål när han sover.. hoppas han inte blir allt för ledsen.



ja vi kom uppifrån hemköps hållet o så såg jag när du rullade in med bilen där vid statoil.. =)



nu ska jag snart promenera ner till mina föräldrars hus, gå från en tom lägenhet till ett tomt hus .. hehe.. hmm nu vaknar elias igen, kanske kom han på att han var hungrig.

2009-04-29 @ 10:49:16
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: anna

jo de är väll så =)

aha hehe gott med glass, de är ju nästan sommar nu ju. jag tycker de är så kul för vi skriver bara vart vi ser varandra hela tiden.. men aldrig blir de tillfälle att hälsa eller så. eller så är vi bara fegisar kanske? haha... vi får väll ta en promenad eller nått nån dag? jag börjar bli bitter som tusan på att inte göra nått mer än o passa upp på elias :)

2009-04-29 @ 17:42:57
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: Jannice

ååhh, vad roligt :D nu blev jag glad!!

vi åt oxå wok tidigare i veckan!!

bland det godaste som finns, hihi!

i helgen ska vi se om pizzorna är något att ha här i älghult, ska bli spännande!

hoppas att ni får en mysig helg!

& glad 1:a maj eller vad man säger... hehe!!

pusspusspuss

2009-04-30 @ 12:42:22
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0