Svar på kommentar

Agnetha:
Inte för att jag vill lägga mig i....men jag undrar bara hur du kan lämna ditt barn på dagis, dagen efter att
han har haft över 40 gr. feber ?????? På förskolan där jag jobbar kräver vi att barnen har MINST en
feberfri dag hemma innan de får komma tillbaka. Jag tycker nämligen att du verkar vara en mamma
som verkligen bryr dig om dina pojkar (vilket tyvärr många inte gör idag). Nog om detta, vill alls inte
klaga, bara undrar. Ha det bra med dina fina pojkar.

Svar:
Nu är det ju så att Theo har feber på kvällen, och jag vet att febern beror på hans kindtand.
På morgonen är febern som bortblåst, och han är lika glad som vanligt och inte trött eller slö
trots hans höga feber kvällen innan. Så då tycker jag att han lika gärna kan gå till dagis..
Kanske fel av mig, vad vet jag.


Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ja jätte kul :) stolt som attan och på måndag blire att träffa dom igen :) nu är jag inte längre nerövs :D



stå på dig. du vet vad som är bäst för theo :)

vill du lämna han på dagis fast han har feber på kvällen och vet att det beror på kindtanden så gör det :)

feber för tänderna är ju ingenfara alls ..

2009-04-14 @ 22:22:28
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Jannice

med tanke på att febern inte beror på sjukdom utan att en tand är på väg är det INTE fel av dej att lämna han på dagis. för som du säger, han är ju hur pigg och glad som helst på dagarna, varför ska han vara hemma då? han riskerar ju inte att smitta någon!!!! han riskerar inte att bli sämre!!!! det är ju en kindtand på väg och så som jag har förstått det visas detta på olika sätt för olika barn (feber, diarré, trötthet m.m.) så jag tycker inte det fel av dej. (men nu har ju jag inga barn) men jag kan inte tänka mej att dagis-personalen tycker att han ska vara hemma pga en kindtand som han inte ens lider utav (mer än febern på kvällarna)!!!

var bara tvungen att skriva detta!!!!



puss&kram till världens bästa 2-barns mamma

2009-04-14 @ 22:43:57
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Jannice

Det förstår jag! men tyvärr finns alltid "gnällspikar" som letar fel... men jag vet att du alltid gör rätt!!! =)



jo, idag är jag bättre! men den jävla arbetsförmedlingen ringde och väckte mej. försöker tvinga ut mej på praktik :'( slita häcken av mej 8h/dag för inte ens 3000:- NEJ TACK!!!!



ska ni hitta på idag då?

pusspuss

2009-04-15 @ 10:50:22
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0