Tjenixen!

Idag var jag och vägde Eddie, han vägde nu 3990 gram, var 53 cm lång och huvudomfånget var 35 cm.
Så han har vuxit rätt bra =)

Vid klockan 12 var vi inne i växjö och tog "bb-foto" som kommer med i smålandsposten med tiden.
Det blir väl inte förrän i slutet av maj eller nåt tyckte jag han sa. Så vi får väl se. Theo ville inte alls
 vara med på kort först, han hade fått syn på leksakerna som "fotogubben" hade.
 (kommer inte ihåg vad han heter!) Så Theo ville ju bara leka med bilen.. Tror det tog 30 minuter
innan vi ens kunde börja fotografera. Lite jobbigt. Men Eddie var lugn helatiden, han sov genom
 hela besöket. Det blev två rätt hyfsade bilder, så vi fick välja vilken som vi tyckte var bäst.
"fotogubben" tyckte om den ena bilen, jag tyckte om den andra. Så han frågade Johan vilken
han tyckte bäst om, och Johan höll självklart med "fotogubben". Så jag fick ju ge mig, kändes ju
 lite jobbigt eftersom jag egentligen inte alls gillade den bilden. Inget att bli sur över kanske, men
jag tjatade på Johan hela vägen hem om varför han inte kunde hållt med mig istället, det borde han
 fattat eftersom jag gav honom en vass blick därinne. jaja, gjort är gjort.

Nu i eftermiddag har vi inte gjort så mycket, bara varit hemma. Jag skulle egentligen behöva städa, för det är
 ju bara jag som ser någorlunda bra i den här familjen. Johan har ju glasögon men de verkar inte hjälpa för
 han ser inte hur stökigt det är här.. haha, snacka om att jag bara klagar helatiden.. Inte så kul att läsa kanske.
Men jag tvingar ingen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg, dina ord!



jag älskar att läsa om allt du skriver :D

puss

2009-04-15 @ 17:49:06
Postat av: anna

nu har han kommit , vår elias =)

2009-04-15 @ 18:32:18
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: Jannice

det var jag som skrev din blogg dina ord (såg nu att min namn inte blev med hehe)



jaaaaaaaaaaaaaa :D så jävla underbart! japp, tillbaka på snicken!! ännu mer underbart haha.

så i morgon kl 9.00 ska jag vara där. en bra början, för vi slutar kl 14.00 och sen är det helg direkt... verkligen mjukstart om man säger så... hihi!!



allt bra med er? pussarpussar

2009-04-16 @ 15:39:25
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0