tjohej!

Nu var det ett tag sen jag skrev något här..
I fredags var vi som sagt hos Johans föräldrar på eftermiddagen och kvällen.
Vi grillade och hade trevligt. Spelade lite kubb också, och förde en massa oväsen haha =)

Igår var vi hemma och gjorde inte så mycket fram till halv fyra, då åkte vi till Jessica & David. Fikade lite,
sen vid sex skjutsade jag in Jessica till Växjö. Hennes kusin hade 25årsfest. Sen åkte jag hem och
 hämtade alvedon till Theo, han hade feber.. Det hade han tidigare på dagen också, 39.8 hade han då.
Vet inte om det är tänder på gång, för han är lite kass i magen också. Hoppas han inte är sjuk bara!

Åkte vidare till Vislanda och hämtade pizza hos Panos åt Johan och David. Åkte och lämnade det,
matade Eddie lite och sen åkte jag tillbaka till Vislanda. Åkte upp till Jannica & Daniel, Fia & Johnny var där.
Och Mia, Jesper & Amanda. De grillade, jag fick också äta där. Tack så mycket, trevligt var det!
Åkte strax efter elva. Johan och Theo var ju fortfarande hos David så jag åkte dit. Vid lite över tolv ringde
Jessica och sa att vi kunde hämta henne. Så vi klädde på barnen och åkte, Johan skjutsade hem oss.

Jag har verkligen inte gått och lagt mig innan klockan 23 en enda dag på hur länge som helst.
Har tänkt flera dagar att jag ska lägga mig senast tio, men det blir aldrig så.
Och Johan ger mig aldrig någon sovmorgon.. Bad honom imorse att ta Theo när han vaknade.
Men gjorde han det? Näe.. Så jag fick allt stiga upp som vanligt. Johan vet mycket väl att jag inte
 kan lägga mig och sova mitt på dagen. Mår så förbannat dåligt när jag vaknat efteråt. =/
Johan kom inte ner förrän nu för 20 minuter sen ungefär. Jag är så irriterad på honom!


Kommentarer
Postat av: anna

nää va synd, hehe. någon gång skulle vi ses tycker jag. känns ju dumt om inte när båda är hemma med barn i sommar o bor så nära. =)

2009-04-12 @ 14:05:50
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: Jannica

Tack ska du ha=) Jätte trevligt att du kom hit=D

2009-04-12 @ 14:43:02
URL: http://jaanniica.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0