Tråkigt väder!

Usch inget kul när det är såhär grått och trist. Men det skulle ju bli fint imorgon om jag inte har fel för mig.
Eller om det var på lördag? Det märker vi.

Johans lastbil gick sönder inatt så han fick sova i lastbilen inne på Atteviks i Växjö. Jag vaknade vid
kvart över fem, blev orolig när jag såg att Johan inte hade kommit hem. Jag gick ner för att kolla så
han inte hade gått och lagt sig på soffan, men ingen Johan där heller. Så jag ringde till honom,
stackaren sov så han väcktes av mig. Sen kom han hem lagom till jag skulle stiga upp vid halv åtta.
Hans jobbarkompis Elvis skjutsade hem honom. Får nog låta Johan sova lite längre idag,
åtminstone till klockan elva. jag vet inte om han ska jobba idag, eller om han är ledig.
Med tanke på att det är röd dag imorgon. Men det blir väl kanske att han jobbar ett halvt pass?

Vissa av barnen på dagis var utklädda till påskgummor och påskgubbar idag. Theo såg lite
undrande ut när han såg dom, han tyckte nog de såg konstiga ut =) Får se om Theo också
har blivit påskgubbe sen när jag ska hämta honom. Om han har låtit dom måla honom. =)

Eddie sov ganska bra inatt, han fick mat vid elva, två, fem och åtta.
Tycker det kan sluta göra ont i tuttarna nu.. det är inte lika mysigt att amman när det gör ont!
Och jag vill gärna kunna amma länge denna gången, åtminstone tills han är runt 4 månader.

På tal om det, nu verkar Eddie hungrig igen.


Kommentarer
Postat av: Jannice

ja, han har fått någon knäpp lille evert :D när glenn gick ut i köket i går hade han hoppat mot honom för att han var så gosig hahaha lille fnev!!



om theo blev utklädd till påskkärring MÅSTE du ta kort ;P



puss

2009-04-09 @ 11:47:28
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0