Trött mamma

ja, det är beskrivningen av mig ikväll. Börjar bli väldans trött nu.
Ska bara kika runt lite till här på datorn, sen blir det sängen för min del. Mina två barn sover så sött,
man blir nästan ännu tröttare av att se dom. Visserligen ser jag bara Eddie för han ligger här nere,
Theo ligger ju i sin säng uppe på sitt rum. Eddie har minsann lyckats pricka in rätt tillfälle att vara
vaken på varje kväll denna veckan. Varje gång jag har börjat göra Theo färdig för natten så vaknar
Eddie och vill vara hos mig och kika runt. Så det blir inte mycket gosande för mig och Theo,
annars brukar jag ligga bredvid honom i sängen tills han somnar. Men men, så är det..

Innan idag åkte vi in till Alvesta, ställde bilen på torget och tog vagnen till Ica. Sen gick vi en runda
i Alvesta, det var väl en ganska hyfsad runda som tog 20 minuter. Sen ringde Jessica och berättade
att Theo hade fått en bok av Johans faster så jag körde upp till Johans föräldrar och hämtade den.
Det var typ en pekbok, med Johans kusins dotter på omslaget. Den ska tydligen börja säljas
så hon kommer bli ett "reklambarn" eller vad man ska säga.
Jennie ringde också sen, hon ville ha skjuts från Gemla till Växjö. Och jag hade ju inget bättre för mig
så jag ställde såklart upp på tvillingarna =) Åkte till "spökhuset" i Gemla och hämtade dom.
För er som inte vet så var Johannas pojkvän Tobbe (och hans familj) med i programmet
"det okända"
för ett tag sen, för det spökar i deras hus. Läbbigt =S

Näe fan nu skrev jag mycket mer än vad som var tänkt. Haha =)
Nu orkar jag inte sitta här mer.. Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0