Undrar om Eddie kommer sova inatt..

Han har sovit större delen av dagen. Imorse var han vaken i 3 timmar i sträck, sen efter det har han
bara vaknat till när han har varit hungrig. Undrar hur denna natten blir! =S

Vi var inne och köpte bröstpump tidigare idag. Jennie följde med mig, snällt av henne!
Blev väldigt nöjd med pumpen, den funkar jättebra och den gör inte alls ont, som den förra gjorde.

Vid lite i fem åkte jag, Theo och Eddie till Rosita och umgicks med dom. Väldigt trevligt, som alltid!
Theo och Melissa hade jättekul och kröp i en sån kryptunnel.. Och Theo lekte i sandlådan också.
Det märktes att han var trött, han somnade i bilen på väg hem. Men då var klockan visserligen åtta
också, så det var ju ändå läggdags för honom. men när vi väl kom hem och han vaknade tog
det en bra stund innan han somnade igen. 45 minuter närmare bestämt.. =S

Jag badade Eddie innan, han tyckte nog att det var skönt för han låg bara och tittade på mig och
sa inte ett ljud. Mysigt när han är sån, han ser så otroligt rofylld ut =)
Nu känner han nog på sig att jag skriver om honom, för han verkar vara på väg att vakna nu.
Bra det, då kansek han kan vara vaken en stund innan vi går och lägger oss. jag är ju egentligen
dum som inte går och lägger mig tidigare, lägger mig inte innan halv tolv de dagar Johan jobbar natt.
Sen sover jag aldrig längre än halv åtta (förutom när jag glömde ställa klockan) plus att jag vaknar
ett par gånger på natten när Eddie vaknar och är hungrig. Så jag sover väl sammanlagt högst 6 timmar
per natt. Men det klara jag mig bra på. Jag verkar vara en sån som inte behöver så mycket sömn!

Imorgon ska vi till Johans föräldrar, Stefan fyller år på lördag så vi ska fira honom.
Vet inte när vi skulle vara där, men det blir väl runt fem eller nåt.

Nu somnade Eddie om igen. Typiskt. Haha =)
Ska ta och passa på att pumpa lite ifall Eddie vaknar när jag går upp med honom.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: hihi tack så mycket :)

2009-04-24 @ 10:47:42
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: anna

jo ut i kanterna på brösten har jag som knölar, försöker massera ut dom men de är lättare sagt än gjort. usch nu har de tom gått så långt att jag nästan vill sluta amma o köpa mjölkersättning =(. känns som de är mer ett problem. men jag ska ge de en chans nån vecka till i alla fall..

men du pumpar inte ut de du skulle ha ammat han med i samma veva som du ger han på flaska utan du pumpar ut de innan du ska iväg eller när du kommer hem igen menar du? jo jag känner också spänningar de brukar komma efter 2-3 timmar mellan måltiderna. idag har jag faktiskt ingen feber så nu är jag jäkligt snabb med att amma eller pumpa så fort de spänner. men när du värmer upp flaskan innan du matar honom värmer du också i vattenbad då?



haha ja han nämnde detta med " jag tro jag mötte hon mia igen på den vägen förresten" hehe.. komiskt...

2009-04-24 @ 15:31:37
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: Madde

Alltså jag måste få fråga. :P

Pumpen du har köpt är det Avensis eller vad den heter?

Hur funderar den, jag har blivit erbjuden att köpa en. Men är det att man sitter själv och gör "tuttmassage" eller pressar ut själv med handen eller hur man ska beskriva eller är det något som typ suger ut av sig själv? Alltså jag har ingen aning för att jag hyr en nu men den är elektronisk så då gör jag liksom inget alls bara sitter och har den mot bröstet.

Kramar.

2009-04-26 @ 20:18:01
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0