ut och gå??

Orkar jag det? =)
Har ingenting att göra. Eddie åt för lite mer än en halvtimme sen så han blir inte hungrig under tiden
om vi går nu och kommer tillbaka innan halv sju. Inte för att jag hade tänkt gå i 2½ timme, men ändå. =)
Får se hur det blir. Theo är på jättedåligt humör, inget går som han vill. Men han tycker om att åka vagn
så han blir nog glad när vi går ut. Funderar på vilket håll vi ska gå. Vägen utanför är lite läskig, det är 70
mellan infarten till Engaholm till husen i Alvesta börjar, men vissa kör som dårar.

Ska försöka ta lite kort också, så de kommer väl in ikväll nångång.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: anna

du kan alltid promenera upp till mig o så kan theo få springa o härja precis som min grannes barn gör, jag håller på att bli tokig, hehe. =P

2009-04-06 @ 17:14:53
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0