Utmaning

utmaning från Annas blogg!

1. Hur gammal är du om fem år? 27!!
2. Vem var den sista du träffade? Johan
3. Hur lång är du? 170 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Flight of the Phoenix (gick på tv igår)
5. Vem ringde du senast? Johan
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Orkar inte kolla vad jag skrev, det var till min syster Fia.
7. Vad är helgens planer? Inga planer än sålänge.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, är ingen vidare "telefonsnackare"
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Usch, det blir så sällan så jag kommer inte ens ihåg!! Typ 2 månader sen kanske..
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag?Steg upp halv åtta
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja. jag döpte henne till Sessan, och hon fick flytta in hos min faster.
14. Vilken är din favoritplats? har ingen speciell favoritplats.. Bilen kanske, tycker om att köra bil =)
15. Vilken plats föredrar du minst? hmm.. toaletten?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte den blekaste.. på någon bra plats iallafall!
17. Vad skrämde dig som barn? Jag var mörkrädd. det är jag visserligen lite fortfarande =)
18. Vem fick dig att skratta senast? Theo.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Hmm.. ja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två.
23. Hur många landskap har du bott i? Två
24. Har du någon gång spytt på någon? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja..
27. Vilken är din favoritglass? Choklad, jordgubb
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus.
29. Tycker du om kinamat? Ohja!!!
30. Tycker du om kaffe? Ja ibland. För ett par år sen drack jag flera koppar kaffe om dagen!
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk oftast..
32. Sover du på någon särskild sida? helst på vänstersidan.
33. Kan du spela poker? Ja, men om jag är bra på det är en annan sak. =)
34. Tycker du om att mysa? Ja klart
35. Är du en beroendemänniska? vad menas med det?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Ja, klart. =)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool     
41. Vad spenderar du helst pengar på? Barnen
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej! (cigaretter räknas väl inte?)
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En godisbit! =)
45. Vem är den roligaste människan du känner? det måste nog vara Jannice
46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett ärr på vänstra ögonlocket, det fick jag när jag som liten hoppade
 i soffan och ramlade mot hörnet på ett bord. (åkte till vårdcentralen, blev tejpad och sen direkt när jag
 kom hem gjorde jag samma sak igen! )
47. Vad har du för ringsignal? 1000 miles - HEAT
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Inte vad jag vet.
49. Flirtar du mycket? Nej. Varför skulle jag göra det?
50. Vart togs din profilbild? hemma
51. Kan du byta olja på bilen? ja, nåt har man väl lärt sig när man gick fordonsgymnasiet! =)
52. Har du fått fortkörningsböter?  Nej det har jag inte. ännu. haha =)
53. Vilken var den senaste bok du läste? 14 år till salu. Köpte den på pressbyrån när jag och Eddie låg på bb.
54. Läser du dagstidningen? Skummar igenom den men inte mycket mer.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? dansar i bilen? Nej, verkligen inte.. rör väl huvudet på sin höjd.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslista på citygross
59. När var du i kyrkan senast? Jag kommer faktiskt inte ihåg..
60. Vilka personer utmanar du: Alla som vill!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Vad glad jag blev när jag såg att jag var den roligaste personen du vet!!!

puss på dej min gullunge!!!!!!!!! :D

2009-04-09 @ 15:22:00
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0