blablabla...

Har ingen vidare lust att blogga...
Igår åkte jag in till växjö (helt själv!) och handlade två par jeans. Har ju inte så överdrivet
många byxor som sitter någorlunda bra, så jag tog de 500 kr som blev över sen i fredags.
Vid ett var vi hos Johans föräldrar och firade Jennie & Johanna. De fyllde ju år dagen efter mig.
Vi var där till fem eller nåt. Sen åkte vi hem och gjorde inte så mycket. Jennie & Rasmus
kom på kvällen. Vi gick och la oss direkt efter dom åkte vid ett på natten.. Lagom trött idag.
Uttråkad är jag också.. Har verkligen inget att göra!

Skulle egentligen lagt in bilder sen jag fyllde år, har inte hunnit, orkat eller haft lust till det.
Får se om det kommer under dagen eller nån annan dag...


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0