då var dagen slut..

Åtminstone snart, för min del. Ska försöka gå och lägga mig snart. Johan gick upp med Theo vid halv nio.
Eddie har precis somnat här nere i vagnen. Det blir väl att jag fastnar framför datorn ett tag till, det brukar bli så =)
Nu i eftermiddag har Jennie & Rasmus varit här, vi åt cheesecaken som jag och jennie gjorde igår kväll.
Så nu slipper Jennie tjata iallafall ett par dagar framöver.. Hehe ;)

Imorgon ska nog Johan ha vår bil till jobbet, så jag kommer vara "låst" hemma. Tråkigt!!
Funderar på att gå och ta ut vagnen ur bilen så jag åtminstone kan gå en runda om vädret tillåter.

Kommentarer
Postat av: anna

ja,.. jobbigt... hoppas me de vänder. =/

nämen redan gjort en till cheesecake.. de va som tusan :P

2009-08-03 @ 21:44:38
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0