Dagis =)

Vid nio lämnade jag Theo på dagis. Lite blyg var han, men det var inte så farligt.
Han blev inte ledsen när jag skulle gå iallafall, skönt det =) Jag ska hämta honom vid
kvart i ett, får se hur han är då. Han kanske inte ens vill följa med hem... =)

i torsdags fick jag ett mejl om min tvillingvagn, jag har lagt ut den på blocket för Theo får
inte riktigt plats i den. Hon som ville ha den bor upp i Kalix så jag skulle skicka den med
bussgods. Men jag skickade mejl till henne idag om att jag inte får tag på dom och frågade
om det är ok om hon letar upp en annan vagn. För jag vill gärna få min såld nu så jag kan
köpa Theos kusiners vagn. Det är en sån babytravel tvillingvagn, har lagt ut kort på den en
gång här på bloggen. De sitter mycket bättre i den. Får se hur det går, hoppas hon inte
blir arg på mig eller nåt. För jag orkar inte hålla på och fixa med bussgods och sånt när
jag har två barn att ta hand om också. Johan jobbar kväll denna veckan så han sover ju till
elva och sen gör vi mat, hämtar theo från dagis och sen åker han och jobbar runt två-tiden.

Nu ska jag göra lite nytta. Fylla en tvättmaskin till exempel.
Hej svejs

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0