dags att äta lite

Ska strax fixa till lite mat till mig och Theo. Sen går vi nog ut en runda med vagnen.. Funderar på
att smsa jennie och kolla om hon är hos Rasmus. Jag tycker det är så tråkigt att bara gå utan
att ha något "mål" eller vad man ska säga. Speciellt när man går själv.

Johan jobbar dag denna veckan också. Förra veckan var egentligen hans "nattvecka" men eftersom
han var själv på lastbilen så körde han morgon. Idag har han ju bilen och han var faktiskt smart nog
att ta in vagnen åt mig innan han åkte vid fyratiden. Jag orkade inte göra det igår =)

Innan fixade jag uppe på barnens rum, jag "möblerade om" bland kläderna i deras byrå. La in sängkläderna
i garderoben så nu fanns det bättre plats till barnens kläder. Sorterade ut alla Eddies kläder i storlek 62
eftersom han nu börjat använda storlek 68. Han hade bara tre pyjamaser i den storleken... Får nog köpa nån till.
Igår morse satt Eddie helt själv i mer än 10 sekunder. Han kan nog sitta själv snart =)
Nähe. Mat var det.
hej svejs

Kommentarer
Postat av: anna

ååh undra vilket år elias ska sitta själv.. hehe han vill bara bli buren hela tiden eller så ska han stå i famnen så att säga.. :P

har städat som en tok nu, mattias päron kommer förbi o hälsar på :)

jag suger riktigt hårt på guitar hero, kanske spelat en gång hehe. men mattias är ganska duktig. åtminstonde tror han de :P spelar ni de mycket? kanske skulle ta ett "battle" en kväll ;P

2009-08-04 @ 14:51:33
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: anna

okej då säger vi de då,.. jag måste bara öva lite först. sen jädra =P

2009-08-04 @ 19:39:42
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: anna

vad spelar du/ni på? de ni kör måste jag ju klara en nivå högre annars vinner jag ju inte hehe

2009-08-04 @ 19:55:36
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0