dags för en skön dusch!

Jag har precis tränat på min crosstrainer i en halvtimme. Samtidigt har jag haft abtronic på magen.
Ska försöka göra såhär ett par gånger i veckan nu, helst en gång per dag men det har man väl kanske
inte alltid tid till.. Så minst tre gånger i veckan iallafall.



När jag hämtade crosstrainern så sa Mia (hon som lånat den) att den knarrade ASMYCKET,
men det behövdes nog bara lite justering i skruvarna för nu låter den ingenting alls. Jag monterade
ner den lite för att den skulle få plats i svärfars V70.. =)

Nu låter det som att duschen ropar på mig.
hej svejs!

Kommentarer
Postat av: anna

tummen upp :) hoppas vagnen blev bra som ni hittade.

2009-08-16 @ 15:45:14
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0