Duktig =)

Nu har jag varit duktig, jag har precis klippt heeela gräsmattan själv. Första gången för mig här, haha =)
Det var ju faktiskt rätt kul att köra åkgräsklippare =)

Innan åt vi mat, det blev grillade kotletter med pommes och bearnaisesås. Mmmm, yummie.
Ska ställa mig och diska upp efter det nu, orkade inte innan.

Imorgon börjar Theo dagis igen!! =)
Han kommer nog tycka det är jätteskoj, han har nog saknat det lite. Han brukar tjata om barnen och
personalen på blommagårds dagis (kottens avdelning) Så han har saknat dom i sommar.
När jag ändå är igång och pratar om Theo kan jag informera er om att det idag är exakt 2 år sen 
han var beräknad att födas. Han kom ju 18 dagar tidigare.

Jag har varit orolig för Theo idag, han fick nog nån sorts allergisk reaktion mot myggbett innan.
Vi var ute och bar in lite ved i vedboden innan vi skulle göra mat. När vi sen gick in la jag märke
till två gigantiska myggbett (eller nåt annat bett) ett på pannan och ett på halsen.
Ett par minuter senare var han helt prickig på överkroppen, det såg ungefär ut som knottbett.
Efter ytterligare ett par minuter hade prickarna övergått till att vara rödflammiga.
Speciellt på ryggen, i armhålorna, magen och i ljumskarna. Värmeutslag eller allergisk reaktion?
Nu för en halvtimme sen när Johan skulle lägga honom så såg det mycket bättre ut.
Men läskigt var det =S

Förresten, det verkar vara falskt alarm angående "röda veckan", igen!
Jag är visserligen glad så länge jag slipper det, men kan kroppen inte bestämma sig snart..

Nu blev detta rätt långt. Skriver nog inte mer ikväll, ska nog gå och lägga mig vid niotiden.
Så jag kan komma ifatt lite sömntimmar.

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0