Fredag

Idag är det fredag. Det är även Johans lediga dag. Just nu ligger han och sover, ovanligt då.
låter jag honom sova så sover han bort hela dagen.. Nästan iallafall. Han vaknar ju inte innan 12.
nu ska jag strax hoppa in i duschen. Det behövs kan jag lova. Eddie kräkte ner mig innan... =/

Igår var Anna och Elias och hälsade på oss när Johan var och jobbade. Alltid kul med sällskap,
speciellt när man sitter själv! Elias fick upp ögonen för Eddies leksak och ville gärna ha den.. Så söt!
Ikväll ska jag troligtvis följa med Anna till öltältet! Ska bli skoj =) När jag ska hem blir det nog på cykel.
Ska fråga svärmor om jag får låna hennes cykel. För Johan ska vara hemma med barnen och då kan
han ju inte hämta mig om han har lagt Theo... Jag har inte cyklat sen jag var höggravid med Theo... =)

Senare kanske jag ska åka till Vislanda och hämta min träningsmaskin som är utlånad. Jag har
bestämt mig för att börja träna, nu ska detta fläsket tamejfan försvinna. Måste nog investera i en
ny våg också en dag, vår våg är lite konstig och visar flera hg annorlunda beroende på var man
ställer den. Heeeelknasig! Jag är (och har alltid varit) en sucker för godis och sånt så det kommer
bli svårt att skära ner på. Men jag ska lyckas. Rökningen får jag väl ta tag i nån annan gång. Just
nu vill jag koncentrera mig på att gå ner i vikt, träna upp mina muskler som jag hade så gott om
innan. Vill att mina magmuskler ska synas igen... =)

Jag väger lika mycket nu som jag gjorde när jag blev gravid med Theo. Ca 66 kilo.
När jag blev gravid med Eddie vägde jag knappt 62 kilo, dit vill jag ner. Helst till 60 men
mitt första mål är iallafall att kunna gå ner två kilo. Ska inte sätta för mycket press på mig.
Har ju en sån där gammal Abtronic här hemma, igår när Jennie var här satt vi med dom
och "tränade" undrar egentligen om det tar eller inte? När jag köpte det så använde jag
det kanske 5 gånger sen sket jag i det. Så jag vet inte ens om de funkar. Men jag ska köra
stenhårt med både Abtronic och träningsmaskinen. Den fick jag julen -06 och har inte
använt den öööverdrivet mycket. Det var Johan som köpte den, för 5000 kr!! Så den måste ju
användas.. Tänk att jag haft den i 3½ år men knappt använt den.. fy skam!

Nej just det jag skulle duscha. See Ya!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0